voorbeeld flying geese 2

TOM juni

Flying Geese

In de TOM van juni laten we jullie zien hoe je op verschillende manieren  de zogenaamde ‘Flying Geese’ dan wel ‘Vliegende Ganzen’ kunt maken. Log in en klik op TOM. Daar vind je alle bijdragen: van de omklap tot de snelle methode en een leuk, leerzaam You Tube filmpje.

Behalve dat dit traditionele ontwerp op verschillende manieren te maken is, kun je het ook op verschillende manier in je quilt gebruiken: als border/rand maar zeker ook als blok.

Voor beginners een uitdaging, voor gevorderden wellicht een kennismaking met een andere methode. Voor beiden hopelijk veel inspiratie.

 

Uitleg en informatie

Als lid van het Quiltersgilde kun je in deze TOM-serie proeven aan verschillende basistechnieken. Nog geen lid? Klik dan hier voor meer informatie.

Voor uitgebreide uitleg en instructie over de talloze mogelijkheden van deze basistechnieken adviseren we je om een cursus (en dat kan weer!!) te volgen bij een van onze adverteerders. Inspiratie kun je volop vinden in onze bibliotheek.

Moeite met inloggen

We merken dat een aantal van jullie moeite hebben met het inloggen. Wij zijn er om jullie daarbij te helpen. Lees hier nog eens de instructie. Lukt het dan nog niet of heb je vragen?

Stuur dan een mail naar webmaster@quiltersgilde.com

Stuur een foto

Net als bij de vorige TOM kun je ook dit keer een foto van je werk, gebaseerd op de Flying Geese, plaatsen in onze Facebook Bee.

Maak je geen gebruik van Facebook en wil je ons toch iets laten zien? Je kunt ook een foto sturen naar redactie@quiltersgilde.nl . Een selectie van foto’s die op Facebook of per mail gestuurd worden, gebruiken we dan in onze toekomstige blogberichten of in Quiltnieuws.

De TOM is exclusief voor onze leden, dus log in of word lid en ga lekker aan de slag met dit veelzijdige blok.

Veel plezier en tot ziens via Facebook Quiltersgilde Bee of in Quiltnieuws.

1 antwoord

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *