Zijn de kaarten ook te koop ?

Deze vraag is vaak aan ons gesteld. Via Facebook of via een mail naar het secretariaat.

Tot nu toe was het antwoord: “Nee, de kaarten worden verkocht via de regiodagen en op beurzen en tentoonstellingen waar het Quiltersgilde met een informatiestand staat”.

MAAR vanaf vandaag kan het wel. Omdat er al zolang geen regiodagen zijn en we al bijna een jaar niet meer op een beurs of tentoonstelling hebben gestaan, willen gedurende deze bijzonder periode de kaarten via de website te koop aanbieden.

 

Hoe kan ik kaarten bestellen ?

Klik op bijgaande link en dan kom je op de pagina “Kaarten“. Deze pagina is ook te zien in het menu bovenin, en in het hamburgermenu voor de tablet en telefoon.

 

Daar zie je 5 sets met kaarten. We verkopen de kaarten in de samenstelling zoals je die daar ziet. Klik op setje en je ziet de andere kaarten die erin zitten.

Je kunt een of meerdere set kiezen en in je winkelmandje plaatsen. Dan kun je afrekenen via Mollie.
Wij krijgen bericht van de bestelling en 1 x per week gaan de bestellingen de deur uit.
Ook nu veel servicepunten voor verzending niet open zijn, kan dit wel. Het gaat hier tot en met 3 sets om verzending van briefpost.

Hoe worden deze kaarten gemaakt ?

De quilts op de kaarten, zijn gemaakt door leden van het Quiltersgilde. Regelmatig wordt er een keuze gemaakt uit quilts.
Hoe trots kun je zijn als jouw quilt hiervoor uitgekozen is?
De fotograaf van het Quiltersgilde maakt meestal een speciale foto, die geschikt is om te gebruiken.
Er is altijd een foto van de totale quilt en een foto van een mooi detail. De kaarten zijn dubbelzijdig, gedrukt op mooi papier. De binnenkant is blanko, dus voor alle gelegenheden geschikt.
De kaarten worden verkocht op de regiodagen en op beurzen en tentoonstellingen. Normaal is de eerste presentatie van een nieuwe serie op de Algemene Tentoonstelling of de Tentoonstelling voor Miniatuurquilts.

Het Quiltersgilde is ook in deze Coronatijd steeds weer op zoek  naar manieren om de verbinding met onze leden en met belangstellenden ‘warm’ te houden.
Onze vernieuwde website (vanaf september 2020) biedt ons ook meer mogelijkheden om de op een andere manier toch service mogelijk te maken. Wij blijven deze mogelijkheden onderzoeken en uitbouwen.

Omdat we nu betalen via de website introduceren, kunnen we ook in de toekomst bepaalde activiteiten direct afrekenen.
Dat maakt alles weer een stukje makkelijker.

 

Marjolein van der Eijk en Liesbeth Wessels

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *