Een gastblogger Deveney aan het woord……

Een gastblogger Deveney aan het woord……

Hallo allemaal!

Ik heb echt een dansje gedaan toen ik gevraagd werd een blogje te schrijven. Wat een eer! Laat ik me eerst maar eens voorstellen. Ik ben Deveney, 24 jaar en enthousiast handwerkster.

Altijd aan het knutselen

Als kind was ik al graag aan het knutselen. Eerst heb ik leren borduren van oma. In het begin klein, maar later ook portretten. Toen ik een jaar of 16 was en de Amigurumi’s een beetje in opkomst waren heb ik via YouTube leren haken. Dat ging eerst moeizaam, maar toen ik erachter kwam dat je de haaknaald ook anders kunt vasthouden, lukte het. Daarna volgde breien, scrapbooken en naaien.

dol op handwerken

Inmiddels kan je het zo gek niet bedenken of ik heb het weleens geprobeerd. Dat zit ook in mijn karakter. Ik ben nieuwsgierig en wil alles leren.

Quilten is mijn passie

Natuurlijk is quilten nu mijn grote passie. Niets fijner dan onder een zelfgemaakt, warm, zacht dekentje kruipen en een leuke film of serie kijken. Ook dat is allemaal begonnen bij YouTube. Toen ik was aan het haken en ineens kwam er per ongeluk een filmpje voorbij van de disappearing nine patch. Ik was meteen verliefd! Online heb ik  een stoffenbundel besteld en de naaimachine van mijn tante geleend. Even oefenen met een kussentje en de deken zat zo in elkaar.

mijn eerste quilt

Niet heel lang daarna heb ik een eigen naaimachine gekocht en ik ben sindsdien niet meer gestopt.

ladder met quilts

Inmiddels probeer ik te leren hoe je kleding moet maken. Ook al zo leuk! En met mijn wiskundige achtergrond vind ik het patroontekenen helemaal gaaf.

Ik doe dit jaar ook nog mee aan mijn eerste BOM. Weer een nieuwe uitdaging en zo leuk om je voortgang te delen en inspiratie op te doen.

Deveney: mijn eerste BOM

Ik heb nog een stukje in te halen, maar het is nu vakantie dus dat gaat helemaal goed komen.

Hopelijk tot een volgende keer

Deveney

PS Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Ik wil graag andere quilters leren kennen.

Comments

comments

Pin It on Pinterest

Shares